Digitální osobní váha stříbrná Emos PT-718

Digitální osobní váha stříbrná Emos PT-718
Akce
Výprodej
Digitální osobní váha stříbrná Emos PT-718
Digitální osobní váha stříbrná Emos PT-718
Digitální osobní váha stříbrná Emos PT-718
Digitální osobní váha stříbrná Emos PT-718
Vaše cena na dotazVaše cena na dotaz
Vyprodáno
Tento produkt nelze zakoupit
Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?Přepravní společností:na dotaz
Kód0082156VýrobceEmosZáruka24 měsíců

Digitální osobní váha stříbrná Emos PT-718

Pokud chcete mít podrobný přehled o své tělesné kondici je digitální osobní váha EMOS PT718 to pravé řešení. Kromě hmotnosti vám dokáže změřit i váš BMI index, tzn. kolik je ve vašem těle množství tuku, vody a svalové hmoty.

Vážící plocha je vyrobena z bezpečnostního skla o šířce 6 mm. Je vybavena dobře čitelným podsvíceným displejem s bílými číslicemi. Váha má paměť pro 10 různých uživatelů, takže jí může využívat celá rodina. Maximální zatížení je do 150 kg a lze u ní přepínat jednotky vážení.


Vlastnosti 

  • podsvícený LCD displej, bílé číslice displeje 
  • slim design  
  • vážící plocha z tvrzeného bezpečnostního skla (6mm)
  • výpočet indexu BMI 
  • měření tělesného tuku, vody a svalové hmoty v těle 
  • paměť pro 10 uživatelů 
  • automatické vypnutí za 35 sekund 
  • maximální zatížení: 150 kg 
  • indikace slabé baterie 
  • jednotky váhy: kg, lb, St

 

Technické parametry

  • napájení: 2 x 1,5V AAA (součástí dodávky) 
  • rozměry (š x v x h): 330 x 20 x 320 mm 
  • rozměr displeje: 126 x 49 mm 
  • hmotnost: 1850 g (bez baterií)

 

Obsah balení

  • Osobní váha
  • manuál

 

  

Parametry

Vlastnosti 

 

Technické parametry

 

Obsah balení

DOPRAVA

V našem internetovém obchodě si můžete vybrat z těchto způsobů dopravy.


 

Balíkovna

Balíkovna

Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání

Cena za dopravu Dobírka
69 Kč + 49 Kč

Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!


 

Zásilkovna

Zásilkovna ČR

Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání

Cena za dopravu Dobírka
69 Kč + 49 Kč

Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!


 

DPD

DPD

Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání

Cena za dopravu Dobírka
109 Kč + 49 Kč

Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!


 

Balík do ruky

Česká pošta Balík do ruky

Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání

Cena za dopravu Dobírka
109 Kč + 49 Kč

Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!


 

Balík na poštu

Česká pošta Balík na poštu

Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání

Cena za dopravu Dobírka
105 Kč + 49 Kč

Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!


 

Osobní odběry byly z kapacitních důvodů zrušeny a zboží si nelze vyzvednout osobně ani po telefonické domluvě!

Počet objednávek, které denně expedujeme nám neumožňuje předání zboží osobně, proto jsme byli nuceni osobní odběry zrušit.

Pevně věříme, že si za 69Kč své zásilky vyzvednete na jakékoliv z více než 1800 poboček Zásilkovny případně Balíkovny.

Děkujeme za pochopení a žádáme vás, abyste nás telefonicky ani emailem nepřemlouvali, že si zboží chcete vyzvednout. Opravdu to není možné.


 

Zásilkovna

Packeta (Zásielkovňa SK)

Obvyklé dodánie do 1-2 pracovných dní od odoslania

Cena za dopravu Dobierka
119 Kč + 59 Kč

Doprava nad 3 000Kč ZDARMA!


 

Zásilkovna

Packeta Kuriér SK

Obvyklé dodánie do 2-3 pracovných dní od odoslania

Cena za dopravu Dobierka
135 Kč + 59 Kč

Doprava nad 3 000Kč ZDARMA!

 

 

Reklamace zboží

V případě, že nastala situace, kdy se na Vámi zakoupené zboží v našem internetovém obchodě projevila závada, o které jste přesvědčeni, že je vadou výrobní a tedy nemá nic společného s jeho nesprávnym použitím, odešlete zboží zpět na adresu pro reklamace:

Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice


a do krabice přiložte ke kopii faktury ještě průvodní dopis, ve kterém popište závadu, uvedťe, jakou formu vyřízení reklamace požadujete (výměnu zboží či vrácení peněz) a stejné informace odešlete na naši emailovou adresu info@svetsoucastek.cz.

My celou tuto zásilku předáme našemu distributorovi. Samozřejmě se snažíme Váš požadavek na reklamaci vyřídít v nejbližším možném termínu, ale z důvodů okolních vlivů se samozřejmě může stát, že reklamace probíhá až do maxima povoleného zákonem, tedy 30 dní (tato lhůta začíná dnem převzetí zásilky naší společností). Jakmile obdržíme reklamované zboží/vyjádření zpět, obratem Vás emailem/telefonicky informujeme o dalším postupu. 

Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.

Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.


 
Jak zboží reklamovat (stručná forma):

Odešlete email na adresu info@svetsoucastek.cz, ve kterém uveďte popis závady.
Do krabice přiložte kopii faktury, průvodní dopis, ve kterém uveďte stejné informace jako v emailu a odešlete na naši adresu určenou pro reklamace: 
   
Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice

Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.

Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.

   
Během 30 dnů očekávejte vyřízení vaší reklamace ze strany našeho obchodu.


Odstoupení od kupní smlouvy

V souladu s § 1829 a násl. občanského zákoníku máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce ve lhůtě 14 dnů. Postup pro odstoupení od kupní smlouvy je jednoduchý. Uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození nebo opotřebení během přepravy a pošlete nám jej na adresu naší provozovny:

Radio plus, spol s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice

Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.

Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás. Jakmile zboží obdržíme a zhodnotíme jeho stav (stav opotřebení, případně poškození) vystavíme vám opravný daňový doklad, který budeme od vás potřebovat podepsat společně s vyplněním č. účtu, kam chcete finanční prostředky poslat. Následně nám pošlete sken tohoto dokladu a my vám obratem pošleme peníze, nejpozději však do 14 dnů.

V případě jakýchkoliv nejasností mě neváhejte kdykoliv kontaktovat.

PopisPodrobnostiPříslušenstvíCena poštovnéhoReklamace
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies, abychom Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na POVOLIT VŠE.

Povolit všePodrobné nastavení