Inteligentní univerzální nabíječka se 6 nezávislými kanály pro dobíjení akumulátorů AA, AAA, C, D a 9V nabíjecích NiMH baterií. Po připojení do sítě (230 V) pomocí pevného napájecího kabelu dokáže dobít i ty nejvýkonnější baterie během několika málo hodin.
Průběh nabíjení je přehledně zobrazen pomocí LED indikátorů a díky USB výstupu můžete navíc zároveň nabíjet další zařízení.
Nabíjení 9V baterií je signalizováno červenou LED po celou dobu nabíjení a není ukončeno automaticky. Pro určení vhodného času nabíjení postupujte podle tabulky s nabíjecími časy v návodu nabíječky. V závislosti na kapacitě 9V akumulátoru doporučujeme nabíjení provádět po dobu max. 10 hodin.
S výjimkou 9V baterií inteligentní nabíječka rozpozná nabité baterie a ukončí nabíjení, nedochází tak k poškozování baterií vlivem přebíjení. Po nabití automaticky přepne každý článek do udržovacího režimu (detekce delta V).
Nabíječka je vybavena USB portem pro dobíjení dalších zařízení (5V / 800 mA).
Nabíjecí proudy
pro jednotlivé kanály AA 1 000 mA/600 mA
pro jednotlivé kanály AAA 1 000 mA/600 mA
pro 1 kanál C 1 000 mA/600 mA
pro 1 kanál D 1 000 mA/600 mA
pro 1 kanál 9 V 30 mA
Doba nabíjení
doba nabíjení AA 1 300 mAh 1:30 hod. (1 000mA) / 2:30 hod. (600 mA)
doba nabíjení AA 2 700 mAh 3:15 hod. (1 000mA) / 5:30 hod. (600 mA)
doba nabíjení AAA 1 000 mAh 1:15 hod. (1 000mA) / 2:00 hod. (600 mA)
doba nabíjení AAA 650 mAh 1:00 hod. (1 000mA) / 1:30 hod. (600 mA)
doba nabíjení C 3 500 mAh 4:00 hod. (1 000mA) / 7:00 hod. (600 mA)
doba nabíjení D 4 500 mAh 5:15 hod. (1 000mA) / 9:00 hod. (600 mA)
doba nabíjení 9 V 200 mAh 7:30 hod. (30 mA)
V našem internetovém obchodě si můžete vybrat z těchto způsobů dopravy.
Balíkovna
Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání
Cena za dopravu | Dobírka |
69 Kč | + 49 Kč |
Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!
Zásilkovna ČR
Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání
Cena za dopravu | Dobírka |
69 Kč | + 49 Kč |
Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!
DPD
Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání
Cena za dopravu | Dobírka |
109 Kč | + 49 Kč |
Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!
Česká pošta Balík do ruky
Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání
Cena za dopravu | Dobírka |
109 Kč | + 49 Kč |
Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!
Česká pošta Balík na poštu
Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání
Cena za dopravu | Dobírka |
105 Kč | + 49 Kč |
Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!
Osobní odběry byly z kapacitních důvodů zrušeny a zboží si nelze vyzvednout osobně ani po telefonické domluvě!
Počet objednávek, které denně expedujeme nám neumožňuje předání zboží osobně, proto jsme byli nuceni osobní odběry zrušit.
Pevně věříme, že si za 69Kč své zásilky vyzvednete na jakékoliv z více než 1800 poboček Zásilkovny případně Balíkovny.
Děkujeme za pochopení a žádáme vás, abyste nás telefonicky ani emailem nepřemlouvali, že si zboží chcete vyzvednout. Opravdu to není možné.
Packeta (Zásielkovňa SK)
Obvyklé dodánie do 1-2 pracovných dní od odoslania
Cena za dopravu | Dobierka |
119 Kč | + 59 Kč |
Doprava nad 3 000Kč ZDARMA!
Packeta Kuriér SK
Obvyklé dodánie do 2-3 pracovných dní od odoslania
Cena za dopravu | Dobierka |
135 Kč | + 59 Kč |
Doprava nad 3 000Kč ZDARMA!
Reklamace zboží
V případě, že nastala situace, kdy se na Vámi zakoupené zboží v našem internetovém obchodě projevila závada, o které jste přesvědčeni, že je vadou výrobní a tedy nemá nic společného s jeho nesprávnym použitím, odešlete zboží zpět na adresu pro reklamace:
Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice
a do krabice přiložte ke kopii faktury ještě průvodní dopis, ve kterém popište závadu, uvedťe, jakou formu vyřízení reklamace požadujete (výměnu zboží či vrácení peněz) a stejné informace odešlete na naši emailovou adresu info@svetsoucastek.cz.
My celou tuto zásilku předáme našemu distributorovi. Samozřejmě se snažíme Váš požadavek na reklamaci vyřídít v nejbližším možném termínu, ale z důvodů okolních vlivů se samozřejmě může stát, že reklamace probíhá až do maxima povoleného zákonem, tedy 30 dní (tato lhůta začíná dnem převzetí zásilky naší společností). Jakmile obdržíme reklamované zboží/vyjádření zpět, obratem Vás emailem/telefonicky informujeme o dalším postupu.
Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.
Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Jak zboží reklamovat (stručná forma):
Odešlete email na adresu info@svetsoucastek.cz, ve kterém uveďte popis závady.
Do krabice přiložte kopii faktury, průvodní dopis, ve kterém uveďte stejné informace jako v emailu a odešlete na naši adresu určenou pro reklamace:
Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice
Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.
Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Během 30 dnů očekávejte vyřízení vaší reklamace ze strany našeho obchodu.
Odstoupení od kupní smlouvy
V souladu s § 1829 a násl. občanského zákoníku máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce ve lhůtě 14 dnů. Postup pro odstoupení od kupní smlouvy je jednoduchý. Uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození nebo opotřebení během přepravy a pošlete nám jej na adresu naší provozovny:
Radio plus, spol s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice
Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.
Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás. Jakmile zboží obdržíme a zhodnotíme jeho stav (stav opotřebení, případně poškození) vystavíme vám opravný daňový doklad, který budeme od vás potřebovat podepsat společně s vyplněním č. účtu, kam chcete finanční prostředky poslat. Následně nám pošlete sken tohoto dokladu a my vám obratem pošleme peníze, nejpozději však do 14 dnů.
V případě jakýchkoliv nejasností mě neváhejte kdykoliv kontaktovat.
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies, abychom Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na POVOLIT VŠE.