Analogová pájecí stanice Solomon SL20CESD

Analogová pájecí stanice Solomon SL20CESD
Zdarma
Analogová pájecí stanice Solomon SL20CESD
Analogová pájecí stanice Solomon SL20CESD
Analogová pájecí stanice Solomon SL20CESD
Analogová pájecí stanice Solomon SL20CESD
Vaše cena na dotazVaše cena na dotaz
Množstevní slevy bez DPH s DPHod 3 ksna dotazna dotazod 5 ksna dotazna dotazod 10 ksna dotazna dotaz
Vyprodáno
Tento produkt nelze zakoupit
Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?Přepravní společností:na dotaz
Kód730-285VýrobceSolomonZáruka24 měsíců

Analogová pájecí stanice Solomon SL20CESD

Analogová pájecí stanice (mikropájka) Solomon SL20-CESD s výkonem 48W je vhodná jak pro práci v bezolovnaté technologii tak i pro práci v technologii olovnaté.
V těle pájecí ručky je keramické topné tělísko, které umožňuje lepší přenos tepla než tělísko standardní. Pájecí stanice je vybavena ESD (Electrostatic discharge) ochranou.

 

Tělo pájecí stanice SL-20CESD 

Základna pájecí stanice je z odoleného černého plastu stejně jako tělo páječky. Rozměry základny jsou 17 x 11.6 cm a právě díky tomu páječka najde své místo na stole každého kutila.

 

Regulace teploty

Regulace teploty je analogová a pomocí otočného ponteciometru lze nastavit teplotu pájecího hrotu v rozmezí 150°C až 420°C. Okamžitou indikaci teploty signalizuje od teploty 150°C do 300°C stupnice zelených LED diod a od 330°C do 420°C stupnice červených LED diod. 

V levé části stupnice je nad nápisem POWER zelená LED dioda, která signalizuje zapnutí páječky a hned vedle ní dioda červená pod nápisem HEATER, která když svítí, signalizuje nahřívání pájecího hrotu.

 

Péče o pájecí hrot

Pájecí hrot je neustále vystavován oxidaci a proto je nutné o něj pečovat, aby vydržel co nejdéle. Dodržováním několika zásad lze jeho životnost výrazně prodloužit.

  • Snažte se pracovní teplotu udržovat co nejnižší, tak aby ještě byly pájené spoje kvalitní, ale současně nedocházelo k nadměrnému přehřívaní hrotu.
  • Před každým odložením pájecí ručky do stojanu otřete hrot do houbičky, naneste na něj cín a teprve poté dejte pájecí pero do stojánku.
  • Pokud víte, že v následujících 15 minutách nebudete pájet, naneste na hrot cín a vypněte páječku vypínačem umístěným na těle pájecí stanice.
  • Nikdy nečistěte hrot žádnými brusnými materiály jako jsou pilníky, brusný papír apod., nevratně byste tím poškodili povrch hrotu.

 

Výměna pájecího hrotu

Postup při výměně pájecího hrotu:

  1. Vypněte pájecí stanici, odpojte ji od síťového napětí a nechejte hrot vychladnout na pokojovou teplotu.
  2. Opatrně odšroubujte vroubkovanou převlečnou matici (pokud by nešla povolit ručně, obalte ji hadříkem a použijte kleštičky).
  3. Vyjměte hrot z pájecího pera a vysajte zoxidované částice, které mohou být uvnitř trubice ve formě prachu.
  4. Nasaďte nový hrot, navlékněte přes něj matici a rukou ji dotáhněte. Při dotahování neustále přidržujte pájecí hrot.

Nikdy nezapínejte pájecí stanici bez pájecího hrotu. Mohlo by dojít k poškození.

 

Připojení pájecího pera a uzemnění

Na levé straně pájecí stanice se nachází konektor pro připojení pájecí ručky a na straně zadní je konektor pro připojení zemnění a pouzdro s pojistkou 500mA/T.

 

Balení pájecí stanice SL-20CESD

Pájecí stanice je zabalená v papírové krabici a obsahuje:

  • pájecí ručku s označením SL20C-I připojenou k tělu pájecí stanice pomocí 115 cm dlouhého kablíku
  • stojánek na pájecí ručku integrovaný do těla pájky, který vám ušetří místo na pracovním stole
  • pájecí hrot s označením SR-20/30T-B ve tvaru kužele o průměru špičky 0.5mm
  • houbička pro čištění hrotů

Náhradní díly a pájecí hroty k této pájecí stanici neleznete nahoře v záložce příslušenství

 

 

Parametry

DOPRAVA

V našem internetovém obchodě si můžete vybrat z těchto způsobů dopravy.


 

Balíkovna

Balíkovna

Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání

Cena za dopravu Dobírka
69 Kč + 49 Kč

Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!


 

Zásilkovna

Zásilkovna ČR

Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání

Cena za dopravu Dobírka
69 Kč + 49 Kč

Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!


 

DPD

DPD

Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání

Cena za dopravu Dobírka
109 Kč + 49 Kč

Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!


 

Balík do ruky

Česká pošta Balík do ruky

Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání

Cena za dopravu Dobírka
109 Kč + 49 Kč

Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!


 

Balík na poštu

Česká pošta Balík na poštu

Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání

Cena za dopravu Dobírka
105 Kč + 49 Kč

Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!


 

Osobní odběry byly z kapacitních důvodů zrušeny a zboží si nelze vyzvednout osobně ani po telefonické domluvě!

Počet objednávek, které denně expedujeme nám neumožňuje předání zboží osobně, proto jsme byli nuceni osobní odběry zrušit.

Pevně věříme, že si za 69Kč své zásilky vyzvednete na jakékoliv z více než 1800 poboček Zásilkovny případně Balíkovny.

Děkujeme za pochopení a žádáme vás, abyste nás telefonicky ani emailem nepřemlouvali, že si zboží chcete vyzvednout. Opravdu to není možné.


 

Zásilkovna

Packeta (Zásielkovňa SK)

Obvyklé dodánie do 1-2 pracovných dní od odoslania

Cena za dopravu Dobierka
119 Kč + 59 Kč

Doprava nad 3 000Kč ZDARMA!


 

Zásilkovna

Packeta Kuriér SK

Obvyklé dodánie do 2-3 pracovných dní od odoslania

Cena za dopravu Dobierka
135 Kč + 59 Kč

Doprava nad 3 000Kč ZDARMA!

 

 

Reklamace zboží

V případě, že nastala situace, kdy se na Vámi zakoupené zboží v našem internetovém obchodě projevila závada, o které jste přesvědčeni, že je vadou výrobní a tedy nemá nic společného s jeho nesprávnym použitím, odešlete zboží zpět na adresu pro reklamace:

Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice


a do krabice přiložte ke kopii faktury ještě průvodní dopis, ve kterém popište závadu, uvedťe, jakou formu vyřízení reklamace požadujete (výměnu zboží či vrácení peněz) a stejné informace odešlete na naši emailovou adresu info@svetsoucastek.cz.

My celou tuto zásilku předáme našemu distributorovi. Samozřejmě se snažíme Váš požadavek na reklamaci vyřídít v nejbližším možném termínu, ale z důvodů okolních vlivů se samozřejmě může stát, že reklamace probíhá až do maxima povoleného zákonem, tedy 30 dní (tato lhůta začíná dnem převzetí zásilky naší společností). Jakmile obdržíme reklamované zboží/vyjádření zpět, obratem Vás emailem/telefonicky informujeme o dalším postupu. 

Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.

Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.


 
Jak zboží reklamovat (stručná forma):

Odešlete email na adresu info@svetsoucastek.cz, ve kterém uveďte popis závady.
Do krabice přiložte kopii faktury, průvodní dopis, ve kterém uveďte stejné informace jako v emailu a odešlete na naši adresu určenou pro reklamace: 
   
Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice

Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.

Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.

   
Během 30 dnů očekávejte vyřízení vaší reklamace ze strany našeho obchodu.


Odstoupení od kupní smlouvy

V souladu s § 1829 a násl. občanského zákoníku máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce ve lhůtě 14 dnů. Postup pro odstoupení od kupní smlouvy je jednoduchý. Uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození nebo opotřebení během přepravy a pošlete nám jej na adresu naší provozovny:

Radio plus, spol s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice

Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.

Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás. Jakmile zboží obdržíme a zhodnotíme jeho stav (stav opotřebení, případně poškození) vystavíme vám opravný daňový doklad, který budeme od vás potřebovat podepsat společně s vyplněním č. účtu, kam chcete finanční prostředky poslat. Následně nám pošlete sken tohoto dokladu a my vám obratem pošleme peníze, nejpozději však do 14 dnů.

V případě jakýchkoliv nejasností mě neváhejte kdykoliv kontaktovat.

PopisPříslušenstvíCena poštovnéhoReklamace
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies, abychom Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na POVOLIT VŠE.

Povolit všePodrobné nastavení