PIR senzor (pohybové čidlo) IP20 B 800W bílá barva EMOS G1110

PIR senzor (pohybové čidlo) IP20 B 800W bílá barva EMOS G1110
-19 %
Novinka
Akce
PIR senzor (pohybové čidlo) IP20 B 800W bílá barva EMOS G1110
PIR senzor (pohybové čidlo) IP20 B 800W bílá barva EMOS G1110
PIR senzor (pohybové čidlo) IP20 B 800W bílá barva EMOS G1110
PIR senzor (pohybové čidlo) IP20 B 800W bílá barva EMOS G1110
PIR senzor (pohybové čidlo) IP20 B 800W bílá barva EMOS G1110
Původní cena s DPH 179 KčSleva: 34 Kč 19 %Vaše cena s DPH 145 KčVaše cena bez DPH 119,83 Kč
Ihned k odeslání68 ks
Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?Přepravní společností:středa 3. dubna
Kód0117874Označení výrobceG1110Výrobce---Záruka24 měsíců

PIR senzor (pohybové čidlo) 800W bílá barva

Tento přístroj je praktický, energii šetřící citlivý detektor pohybu. Je vyroben moderní technologií s integrovanými obvody, má široké detekční pole. Reaguje okamžitě na pohyb člověka tím, že vyzařuje infračervené paprsky v detekovaném rozsahu. Čidlo rozlišuje denní a noční osvětlení /světlo-šero. Snadná instalace.

 

Technické parametry

  • Provozní napětí: 220-240V AC / 50 Hz
  • Úhel detekce: 360°
  • Citlivost: 3/2000 Lux
  • Rozsah detekce: 6m max. (< 24°C)
  • Provozní teplota: -20 ~ +40°C
  • Provozní vlhkost: < 93℅ RH
  • Krytí: IP20

 

Jmenovitá zátěž:

  • 800W (klasická žárovka)
  • 400W (úsporná žárovka)

 

Doba sepnutí:

  • 30sec ± 5sec (min.)
  • 8min ± 1min (max.)

Rozměr:

55 × 37 × 22 mm

Parametry
Typ čidlaPIR
Detekční úhel360°
Detekční dosah6m
Doba sepnutí 5 s, 30 s až 1, 3, 5, 8 min
Citlivost3/2000 Lux
Napájecí napětí230V AC
Max. zátěž800W
BarvaBílá
Stupeň krytíIP20
Hmotnost66g

DOPRAVA

V našem internetovém obchodě si můžete vybrat z těchto způsobů dopravy.


 

Balíkovna

Balíkovna

Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání

Cena za dopravu Dobírka
69 Kč + 49 Kč

Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!


 

Zásilkovna

Zásilkovna ČR

Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání

Cena za dopravu Dobírka
69 Kč + 49 Kč

Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!


 

DPD

DPD

Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání

Cena za dopravu Dobírka
109 Kč + 49 Kč

Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!


 

Balík do ruky

Česká pošta Balík do ruky

Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání

Cena za dopravu Dobírka
109 Kč + 49 Kč

Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!


 

Balík na poštu

Česká pošta Balík na poštu

Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání

Cena za dopravu Dobírka
105 Kč + 49 Kč

Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!


 

Osobní odběry byly z kapacitních důvodů zrušeny a zboží si nelze vyzvednout osobně ani po telefonické domluvě!

Počet objednávek, které denně expedujeme nám neumožňuje předání zboží osobně, proto jsme byli nuceni osobní odběry zrušit.

Pevně věříme, že si za 69Kč své zásilky vyzvednete na jakékoliv z více než 1800 poboček Zásilkovny případně Balíkovny.

Děkujeme za pochopení a žádáme vás, abyste nás telefonicky ani emailem nepřemlouvali, že si zboží chcete vyzvednout. Opravdu to není možné.


 

Zásilkovna

Packeta (Zásielkovňa SK)

Obvyklé dodánie do 1-2 pracovných dní od odoslania

Cena za dopravu Dobierka
119 Kč + 59 Kč

Doprava nad 3 000Kč ZDARMA!


 

Zásilkovna

Packeta Kuriér SK

Obvyklé dodánie do 2-3 pracovných dní od odoslania

Cena za dopravu Dobierka
135 Kč + 59 Kč

Doprava nad 3 000Kč ZDARMA!

 

 

Reklamace zboží

V případě, že nastala situace, kdy se na Vámi zakoupené zboží v našem internetovém obchodě projevila závada, o které jste přesvědčeni, že je vadou výrobní a tedy nemá nic společného s jeho nesprávnym použitím, odešlete zboží zpět na adresu pro reklamace:

Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice


a do krabice přiložte ke kopii faktury ještě průvodní dopis, ve kterém popište závadu, uvedťe, jakou formu vyřízení reklamace požadujete (výměnu zboží či vrácení peněz) a stejné informace odešlete na naši emailovou adresu info@svetsoucastek.cz.

My celou tuto zásilku předáme našemu distributorovi. Samozřejmě se snažíme Váš požadavek na reklamaci vyřídít v nejbližším možném termínu, ale z důvodů okolních vlivů se samozřejmě může stát, že reklamace probíhá až do maxima povoleného zákonem, tedy 30 dní (tato lhůta začíná dnem převzetí zásilky naší společností). Jakmile obdržíme reklamované zboží/vyjádření zpět, obratem Vás emailem/telefonicky informujeme o dalším postupu. 

Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.

Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.


 
Jak zboží reklamovat (stručná forma):

Odešlete email na adresu info@svetsoucastek.cz, ve kterém uveďte popis závady.
Do krabice přiložte kopii faktury, průvodní dopis, ve kterém uveďte stejné informace jako v emailu a odešlete na naši adresu určenou pro reklamace: 
   
Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice

Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.

Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.

   
Během 30 dnů očekávejte vyřízení vaší reklamace ze strany našeho obchodu.


Odstoupení od kupní smlouvy

V souladu s § 1829 a násl. občanského zákoníku máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce ve lhůtě 14 dnů. Postup pro odstoupení od kupní smlouvy je jednoduchý. Uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození nebo opotřebení během přepravy a pošlete nám jej na adresu naší provozovny:

Radio plus, spol s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice

Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.

Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás. Jakmile zboží obdržíme a zhodnotíme jeho stav (stav opotřebení, případně poškození) vystavíme vám opravný daňový doklad, který budeme od vás potřebovat podepsat společně s vyplněním č. účtu, kam chcete finanční prostředky poslat. Následně nám pošlete sken tohoto dokladu a my vám obratem pošleme peníze, nejpozději však do 14 dnů.

V případě jakýchkoliv nejasností mě neváhejte kdykoliv kontaktovat.

PopisPříslušenstvíCena poštovnéhoReklamace
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies, abychom Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na POVOLIT VŠE.

Povolit všePodrobné nastavení