Cena vč. DPH | na dotaz |
Cena bez DPH | na dotaz |
Kód produktu | 0119101 |
Výrobce | GoSAT |
Set top box GoSAT GS200DVBT2 má velmi malé rozměry a přesto předčí vaše očekávání. Podporuje nejen starší formáty MPEG2 a MPEG4, ale taktéž nový formát H265 HEVC, který se u nás používá pro terestriální vysílání. Přijímač byl otestován Českými rádiokomunikacemi a dostal certifikát DVBT2 ověřeno.
Záznam a přehrávání
Přijímač umí přehrávat také video a audio soubory, které máte uložené na svém USB harddisku (FAT32 a NTFS), nebo flash disku. Diskové jednotky lze připojit k přijímači přes USB rozhraní. Má-li připojené USB zařízení dostatečnou kapacitu, lze jej použít také k záznamu TV pořadů a lze také využít pozastavení živého vysílání (tzv. Timeshift). Už Vám tedy neuteče Váš oblíbený seriál, pohádka, či sportovní přenos.
Záznamy svých oblíbených pořadů můžete také naplánovat předem přes EPG pomocí integrovaného časovače, kde se dá nastavit až 16 časovačů i s opakovaným nahráváním. Nahrávky jsou ve formátu .mts a lze je přehrát v PC např.v programu VLC player.
Připojení k internetu a ke starším televizorům
Po připojení přijímače k internetu lze využít některou z předinstalovaných aplikací (např počasí, RSS, zprávy, FTP ke sthování).
Pro připojení ke starším typům televizorů výrobce přijímač vybavil kromě HDMI výstupu (v1.4) také scart konektorem.
TV Tuner
Digitální pozemní DVB-T (MPEG-2/4) a DVB-T2 (H.265/HEVC)
Příjem programů v rozlišení Full HD (1920×1080p)
Výstupní formát 480i / 480p / 576i / 576p / 720p / 1080i / 1080p
Certifikováno Českými radiokomunikacemi
Příjem volně dostupného neplaceného vysílání
Multimédia a zajímavé funkce
PVR – záznam vysílání na externí USB úložiště
Timeshift – sledování pořadů s časovým posunem
USB přehrávač: Přehrávání souborů: MP3, WMA, JPEG, MP4, AVI (Xvid), MKV, podporovaná kapacita USB do 500 GB
Integrované aplikace (RSS zprávodajství, počasí)
Technické parametry
Konektory
Rozměry balení
Obsah balení
ČESKÁ REPUBLIKA
Zásilkovna ČR
Více než 1800 výdejních míst v ČR - obvyklé dodání do 24-48 hodin
Při objednávce do 1 999Kč
Při objednávce nad 2 000Kč
DPD - přeprava zásilek na soukromou adresu - obvyklé dodání do 24 - 48 hodin
Při objednávce do 1 999Kč
Při objednávce nad 2 000Kč
Česká pošta
Balík do ruky nebo Balík na poštu
- obvyklé dodání do 24 - 48 hodin
Při objednávce do 1 999Kč
Při objednávce nad 2 000Kč
Geis - přeprava zásilek na soukromou adresu - obvyklé dodání do 24 - 48 hodin
Při objednávce do 1 999Kč
Při objednávce nad 2 000Kč
Dopravce zajistí doručení zásilky soukromé osobě resp. firmě. Součástí přepravy je e-mail, SMS a telefonické avízo příjemci. V případě nezastižení příjemce je v ceně opakované doručení zásilky.
Pohyb vaší zásilky je možné sledovat na: http://tt.geis.cz/TrackAndTrace/
Balík, který vám veze Geis, můžete kdykoliv přesměrovat na vámi zvolené výdejní místo Geis Point. Musí však splňovat max. rozměry 0,8m x 0,6m x 0,42m a hmotnost do 15 kg.
Osobní odběr (do 24hodin pouze v pracovní dny):
Osobní odběry byly z kapacitních důvodů zrušeny a zboží si nelze vyzvednout osobně ani po telefonické domluvě!
Počet objednávek, které denně expedujeme nám neumožňuje předání zboží osobně, proto jsme byli nuceni osobní odběry zrušit.
Pevně věříme, že si za 69Kč své zásilky vyzvednete na jakékoliv z více než 1800 poboček Zásilkovny.
Děkujeme za pochopení a žádáme vás, abyste nás telefonicky ani emailem nepřemlouvali, že si zboží chcete vyzvednout. Opravdu to není možné.
V současné době nemůžeme nabídnou přepravu zásilek firmou PPL z důvodu nevyhovujícího svozového času PPL. Jako alternativu nabízíme přepravu zásilek firmou GEIS.
Slovensko
Zásielkovňa SR
Více než 400 výdejních míst v SR - obvyklé dodání do 24-48 hodin
Při objednávce 0-3000Kč
Při objednávce nad 3000Kč
Slovenská pošta - obvyklé dodání do 24-48 hodin
Při objednávce 0-3000Kč
Při objednávce nad 3000Kč
Normální balík - obvyklé dodání do 24-48 hodin
Při objednávce 0-3000Kč
Při objednávce nad 3000Kč
Reklamace zboží
V případě, že nastala situace, kdy se na Vámi zakoupené zboží v našem internetovém obchodě projevila závada, o které jste přesvědčeni, že je vadou výrobní a tedy nemá nic společného s jeho nesprávnym použitím, odešlete zboží zpět na adresu pro reklamace:
Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice
a do krabice přiložte ke kopii faktury ještě průvodní dopis, ve kterém popište závadu, uvedťe, jakou formu vyřízení reklamace požadujete (výměnu zboží či vrácení peněz) a stejné informace odešlete na naši emailovou adresu info@svetsoucastek.cz.
My celou tuto zásilku předáme našemu distributorovi. Samozřejmě se snažíme Váš požadavek na reklamaci vyřídít v nejbližším možném termínu, ale z důvodů okolních vlivů se samozřejmě může stát, že reklamace probíhá až do maxima povoleného zákonem, tedy 30 dní (tato lhůta začíná dnem převzetí zásilky naší společností). Jakmile obdržíme reklamované zboží/vyjádření zpět, obratem Vás emailem/telefonicky informujeme o dalším postupu.
Jak zboží reklamovat (stručná forma):
Odešlete email na adresu info@svetsoucastek.cz, ve kterém uveďte popis závady.
Do krabice přiložte kopii faktury, průvodní dopis, ve kterém uveďte stejné informace jako v emailu a odešlete na naši adresu určenou pro reklamace:
Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice
Během 30 dnů očekávejte vyřízení vaší reklamace ze strany našeho obchodu.
Výměna zboží
Nastala situace, kdy jste si objednali produkt, který je Vám nevhyovuje? Produkt je v originálním balení se všemi visačkami, nálepkami, s veškyrým příslušenstvím a je nepoužitý? Nemusíte se ničeho obávat. V případě, že nastane tato situace, nejprve zkontrolujte, zdali máme Vámi nově požadovaný produkt skladem. Jak tuto informaci zjistíte? Jednoduše. Stači jít do detailních infomací Vámi zakoupeného zboží a podiívat se zdali je zde uvedeno Skladem. V případě, že Vámi požadovaný produkt je skladem, znamená to, že jsou zboží skladem a výměna může být provedena. V případě, že Vámi požadovaný produkt skladem není, máme dvě možnosti. Tou první je výběr jiného zboží s tím, že přeplatek/doplatek bude účtován formou dobírky, popř. bankovním převodem. Druhou možností je samozřejmě navrácení Vašich peněz na Vámi zaslané číslo bankovního účtu (z administrativních důvodu bohužel není možné zastlat peníze zpět složenkou ČP), které připište do průvodního dopisu (výrazně tím zkrátíte dobu odeslání peněz).
Jak tedy v této situaci postupovat?
Zkontrolujte zdali je dostupné Vámi požadované zboží (viz. návod výše).
Odešlete informační email na adresu info@svetsoucastek.cz, kde uveďte název a kód zboží, které žádáte výměnou. Do předmětu zprávy nezapomenťe úvest číslo Vaší objednávky, které Vám přišlo v prvním informačním email o zakoupení zboží.
Zašelete zboží zpět na naši adresu:
Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice
a do krabice přiložte kopii faktury s průvodním dopisem, ve kterém uveďte veškeré informace odeslané emailem na naši adresu info@svetsoucastek.cz.
Jakmile odbržíme Vaši zásilku a zboží bude splňovat výše uvedené požadavky (Zboží je v nepoškozeném originálním balení, nálepkami, příslušenstvím a je nepoužité.), odešleme Vámi vybrané náhradní zboží během 48 hodin zpět na Vaši adresu a to zcela bezplatně! Veškeré náklady na druhou dopravu platíme my.