Stmívač reaguje na dotek ruky. Při krátkém dotyku na profil se integrovaný LED pásek rozsvítí a při druhém dotyku zhasne.
Jediným dotykem hliníkového profilu kdekoli na jeho povrchu rozsvítíte LED pásek. Druhým dotykem pásek vypnete. Podržíte-li prst na profilu cca 3s, začne se plynule měnit intenzita osvětlení. Dáte-li prst pryč, zastavíte osvětlení na stávající úrovni. Při vypnutí LED pásku a jeho opětovném rozsvícení naběhne vždy poslední nastavená úroveň osvětlení. Náběh i zhasnutí LED pásku probíhá plynule.
Miniaturní stmívač/spínač je svou konstrukcí určený k vestavění do ALU profilů s LED pásky, kde profil slouží zároveň jako dotykový senzor. Nabízí ideální řešení snadného ovládání svítidla pro kuchňské linky. Zapínání probíhá s postupným náběhem intenzity osvětlení. Podobně i vypnutí je postupné. Poslední nastavenou úroveň osvětlení si stmívač pamatuje i při přerušení napájení.
Stmívač umožňuje provoz ve 4 režimech, které jsu popsány podrobněji v návodu na instalaci, který naleznete v záložce datasheet.
1)Nelze použít při napájení z baterie.
2)Stmívač funguje pouze se síťovými napájecími zdroji s dvojitou izolací. Tyto zdroje mají plastové pouzdro a pro připojení 230V pouze 2 vodiče (L,N), uzemnění (žlutozelený vodič ) se nepřipojuje. Doporučujeme napájecí zdroje Meanwell řady LPV/LPH.
3)Nesmí se zapojovat z jednoho zdroje několik spínačů do více větví. Jinak fungují špatně. Musí platit pravidlo jeden zdroj na jeden spínač.
Vstupní napětí: 9-28V
Maximální proudové zatížení: 10A/12V ; 7,5A/24V
Odběr výkonu v režimu STANDBY:0,10W/12V; 0,28W/24V
Šířka x Délka:10.5mm x 23.5 mm
K tomuto Dotykový stmívači/vypínači jsou vhodné hliníkové profily, které najdete v záložce příslušenství.
V našem internetovém obchodě si můžete vybrat z těchto způsobů dopravy.
Balíkovna
Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání
Cena za dopravu | Dobírka |
69 Kč | + 49 Kč |
Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!
Zásilkovna ČR
Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání
Cena za dopravu | Dobírka |
69 Kč | + 49 Kč |
Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!
DPD
Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání
Cena za dopravu | Dobírka |
109 Kč | + 49 Kč |
Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!
Česká pošta Balík do ruky
Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání
Cena za dopravu | Dobírka |
109 Kč | + 49 Kč |
Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!
Česká pošta Balík na poštu
Obvyklé dodání do 24 hodin od odeslání
Cena za dopravu | Dobírka |
105 Kč | + 49 Kč |
Doprava nad 2 000Kč ZDARMA!
Osobní odběry byly z kapacitních důvodů zrušeny a zboží si nelze vyzvednout osobně ani po telefonické domluvě!
Počet objednávek, které denně expedujeme nám neumožňuje předání zboží osobně, proto jsme byli nuceni osobní odběry zrušit.
Pevně věříme, že si za 69Kč své zásilky vyzvednete na jakékoliv z více než 1800 poboček Zásilkovny případně Balíkovny.
Děkujeme za pochopení a žádáme vás, abyste nás telefonicky ani emailem nepřemlouvali, že si zboží chcete vyzvednout. Opravdu to není možné.
Packeta (Zásielkovňa SK)
Obvyklé dodánie do 1-2 pracovných dní od odoslania
Cena za dopravu | Dobierka |
119 Kč | + 59 Kč |
Doprava nad 3 000Kč ZDARMA!
Packeta Kuriér SK
Obvyklé dodánie do 2-3 pracovných dní od odoslania
Cena za dopravu | Dobierka |
135 Kč | + 59 Kč |
Doprava nad 3 000Kč ZDARMA!
Reklamace zboží
V případě, že nastala situace, kdy se na Vámi zakoupené zboží v našem internetovém obchodě projevila závada, o které jste přesvědčeni, že je vadou výrobní a tedy nemá nic společného s jeho nesprávnym použitím, odešlete zboží zpět na adresu pro reklamace:
Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice
a do krabice přiložte ke kopii faktury ještě průvodní dopis, ve kterém popište závadu, uvedťe, jakou formu vyřízení reklamace požadujete (výměnu zboží či vrácení peněz) a stejné informace odešlete na naši emailovou adresu info@svetsoucastek.cz.
My celou tuto zásilku předáme našemu distributorovi. Samozřejmě se snažíme Váš požadavek na reklamaci vyřídít v nejbližším možném termínu, ale z důvodů okolních vlivů se samozřejmě může stát, že reklamace probíhá až do maxima povoleného zákonem, tedy 30 dní (tato lhůta začíná dnem převzetí zásilky naší společností). Jakmile obdržíme reklamované zboží/vyjádření zpět, obratem Vás emailem/telefonicky informujeme o dalším postupu.
Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.
Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Jak zboží reklamovat (stručná forma):
Odešlete email na adresu info@svetsoucastek.cz, ve kterém uveďte popis závady.
Do krabice přiložte kopii faktury, průvodní dopis, ve kterém uveďte stejné informace jako v emailu a odešlete na naši adresu určenou pro reklamace:
Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice
Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.
Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Během 30 dnů očekávejte vyřízení vaší reklamace ze strany našeho obchodu.
Odstoupení od kupní smlouvy
V souladu s § 1829 a násl. občanského zákoníku máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce ve lhůtě 14 dnů. Postup pro odstoupení od kupní smlouvy je jednoduchý. Uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození nebo opotřebení během přepravy a pošlete nám jej na adresu naší provozovny:
Radio plus, spol s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice
Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.
Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás. Jakmile zboží obdržíme a zhodnotíme jeho stav (stav opotřebení, případně poškození) vystavíme vám opravný daňový doklad, který budeme od vás potřebovat podepsat společně s vyplněním č. účtu, kam chcete finanční prostředky poslat. Následně nám pošlete sken tohoto dokladu a my vám obratem pošleme peníze, nejpozději však do 14 dnů.
V případě jakýchkoliv nejasností mě neváhejte kdykoliv kontaktovat.
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies, abychom Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na POVOLIT VŠE.