Reklamační řád

 

Reklamace zboží

V případě, že nastala situace, kdy se na Vámi zakoupené zboží v našem internetovém obchodě projevila závada, o které jste přesvědčeni, že je vadou výrobní a tedy nemá nic společného s jeho nesprávnym použitím, odešlete zboží zpět na adresu pro reklamace:

Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice


a do krabice přiložte ke kopii faktury ještě průvodní dopis, ve kterém popište závadu, uvedťe, jakou formu vyřízení reklamace požadujete (výměnu zboží či vrácení peněz) a stejné informace odešlete na naši emailovou adresu info@svetsoucastek.cz.

My celou tuto zásilku předáme našemu distributorovi. Samozřejmě se snažíme Váš požadavek na reklamaci vyřídít v nejbližším možném termínu, ale z důvodů okolních vlivů se samozřejmě může stát, že reklamace probíhá až do maxima povoleného zákonem, tedy 30 dní (tato lhůta začíná dnem převzetí zásilky naší společností). Jakmile obdržíme reklamované zboží/vyjádření zpět, obratem Vás emailem/telefonicky informujeme o dalším postupu. 

Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.

Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.


 
Jak zboží reklamovat (stručná forma):

Odešlete email na adresu info@svetsoucastek.cz, ve kterém uveďte popis závady.
Do krabice přiložte kopii faktury, průvodní dopis, ve kterém uveďte stejné informace jako v emailu a odešlete na naši adresu určenou pro reklamace: 
   
Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice

Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.

Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.

   
Během 30 dnů očekávejte vyřízení vaší reklamace ze strany našeho obchodu.


Odstoupení od kupní smlouvy

V souladu s § 1829 a násl. občanského zákoníku máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce ve lhůtě 14 dnů. Postup pro odstoupení od kupní smlouvy je jednoduchý. Uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození nebo opotřebení během přepravy a pošlete nám jej na adresu naší provozovny:

Radio plus, spol s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice

Rádi bychom Vás požádali, abyste pro zpětné zaslání využili služeb České pošty, DPD nebo PPL. Bohužel, přepravce Zásilkovna doručuje zásilky mimo naše pracovní hodiny a my nejsme schopni zásilky na jejich pobočkách vyzvednout.

Snažíme se zajistit, aby byl proces vrácení či reklamace co nejpohodlnější a Vaše zásilky byly doručeny přímo nám bez zbytečných zdržení. Děkujeme za pochopení a spolupráci.

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás. Jakmile zboží obdržíme a zhodnotíme jeho stav (stav opotřebení, případně poškození) vystavíme vám opravný daňový doklad, který budeme od vás potřebovat podepsat společně s vyplněním č. účtu, kam chcete finanční prostředky poslat. Následně nám pošlete sken tohoto dokladu a my vám obratem pošleme peníze, nejpozději však do 14 dnů.

V případě jakýchkoliv nejasností mě neváhejte kdykoliv kontaktovat.

Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies, abychom Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na POVOLIT VŠE.

Povolit všePodrobné nastavení