Reklamační řád
Reklamace zboží
V případě, že nastala situace, kdy se na Vámi zakoupené zboží v našem internetovém obchodě projevila závada, o které jste přesvědčeni, že je vadou výrobní a tedy nemá nic společného s jeho nesprávnym použitím, odešlete zboží zpět na adresu pro reklamace:
Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice
a do krabice přiložte ke kopii faktury ještě průvodní dopis, ve kterém popište závadu, uvedťe, jakou formu vyřízení reklamace požadujete (výměnu zboží či vrácení peněz) a stejné informace odešlete na naši emailovou adresu info@svetsoucastek.cz.
My celou tuto zásilku předáme našemu distributorovi. Samozřejmě se snažíme Váš požadavek na reklamaci vyřídít v nejbližším možném termínu, ale z důvodů okolních vlivů se samozřejmě může stát, že reklamace probíhá až do maxima povoleného zákonem, tedy 30 dní (tato lhůta začíná dnem převzetí zásilky naší společností). Jakmile obdržíme reklamované zboží/vyjádření zpět, obratem Vás emailem/telefonicky informujeme o dalším postupu.
Jak zboží reklamovat (stručná forma):
Odešlete email na adresu info@svetsoucastek.cz, ve kterém uveďte popis závady.
Do krabice přiložte kopii faktury, průvodní dopis, ve kterém uveďte stejné informace jako v emailu a odešlete na naši adresu určenou pro reklamace:
Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice
Během 30 dnů očekávejte vyřízení vaší reklamace ze strany našeho obchodu.
Výměna zboží
Nastala situace, kdy jste si objednali produkt, který je Vám nevhyovuje? Produkt je v originálním balení se všemi visačkami, nálepkami, s veškyrým příslušenstvím a je nepoužitý? Nemusíte se ničeho obávat. V případě, že nastane tato situace, nejprve zkontrolujte, zdali máme Vámi nově požadovaný produkt skladem. Jak tuto informaci zjistíte? Jednoduše. Stači jít do detailních infomací Vámi zakoupeného zboží a podiívat se zdali je zde uvedeno Skladem. V případě, že Vámi požadovaný produkt je skladem, znamená to, že jsou zboží skladem a výměna může být provedena. V případě, že Vámi požadovaný produkt skladem není, máme dvě možnosti. Tou první je výběr jiného zboží s tím, že přeplatek/doplatek bude účtován formou dobírky, popř. bankovním převodem. Druhou možností je samozřejmě navrácení Vašich peněz na Vámi zaslané číslo bankovního účtu (z administrativních důvodu bohužel není možné zastlat peníze zpět složenkou ČP), které připište do průvodního dopisu (výrazně tím zkrátíte dobu odeslání peněz).
Jak tedy v této situaci postupovat?
Zkontrolujte zdali je dostupné Vámi požadované zboží (viz. návod výše).
Odešlete informační email na adresu info@svetsoucastek.cz, kde uveďte název a kód zboží, které žádáte výměnou. Do předmětu zprávy nezapomenťe úvest číslo Vaší objednávky, které Vám přišlo v prvním informačním email o zakoupení zboží.
Zašelete zboží zpět na naši adresu:
Radio plus, spol. s r.o.
Netřeba 1
277 45 Úžice
a do krabice přiložte kopii faktury s průvodním dopisem, ve kterém uveďte veškeré informace odeslané emailem na naši adresu info@svetsoucastek.cz.